LICZBA UCZESTNIKÓW OGRANICZONA!
Marketing w praktyce dietetyka to 4-godzinny intensywny kurs prowadzony przez dietetyka klinicznego z 12-letnim doświadczeniem oraz Wirtualną Asystentkę.
Dietetyk kliniczny od 2011 roku, wykładowca na dwóch wrocławskich uczelniach oraz szkoleniowiec. Od 2014 roku prowadzi własną poradnię dietetyczną – Akademię Diety.
Jej pasją i powołaniem jest człowiek. Potrafi słuchać. Sukcesy jej pacjentów to też jej sukcesy. Głęboko wierzy, że odpowiednim sposobem żywienia jesteśmy w stanie poprawić swoje samopoczucie i funkcjonowanie organizmu.
Doradza, w jaki sposób odżywiać się, aby zachować zdrowie oraz jak wspomagać leczenie chorób wywołanych przez z nietolerowanie niektórych pokarmów.
Jest aktywnym członkiem Zarządu Polskiego Towarzystwa Dietetyki, absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, kierunek Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.
Wirtualna Asystentka od ponad 4 lat, studentka drugiego roku psychologii w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Wspiera przedsiębiorców w codziennych zadaniach, pomaga w rozbudowaniu biznesu i budowaniu zaangażowanej społeczności. Pokazuje jak prowadzić profile w mediach społecznościowych. W pracy chętnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu obsługi klienta.
Jej celem jest pomoc innym i ciągły rozwój. Uwielbia rozmawiać z ludźmi i słuchać. Człowiek, psychologia i social media to jej pasje na których się skupia.
Wirtualna Asystentka od ponad 4 lat, studentka drugiego roku psychologii w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu.
Wspiera przedsiębiorców w codziennych zadaniach, pomaga w rozbudowaniu biznesu i budowaniu zaangażowanej społeczności. Pokazuje jak prowadzić profile w mediach społecznościowych. W pracy chętnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu obsługi klienta.
Jej celem jest pomoc innym i ciągły rozwój. Uwielbia rozmawiać z ludźmi i słuchać. Człowiek, psychologia i social media to jej pasje na których się skupia.
CZĘŚĆ 1
Mgr. inż. Zuzanna Cybulska
CZĘŚĆ 2
Justyna Wypasek
Koszty witryny internetowej.
Landing page.
Najważniejsze elementy na stronie.
Gdzie znaleźć specjalistów?
▪️ Gdzie warto budować swoją markę?
▪️ Jak powinien wyglądać profil?
▪️ Kiedy i co publikować?
▪️ Skąd czerpać pomysły?
▪️ Co się “klika”?
Podczas kursu masz możliwość zadawania pytań (żadne z nich nie zostanie bez odpowiedzi!), otrzymasz dostęp do nagrań na 30 dni, certyfikat ukończenia kursu oraz materiały dodatkowe.
Poprzez dalsze korzystanie z witryny, użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji
1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. 2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.